THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, June 26, 2011

အၿပံုးေလးေတာ့ သဒၵါလွည့္ပါ။

ဒီေန႕ အြန္လုိင္းေပၚ လွည့္ရင္း ပတ္ရင္း အမွတ္မထင္ သူ႕ဓာတ္ပံုကို သူ႕သူငယ္ခ်င္းေတြရဲ႕ေ၀ါလ္မွာ အမွတ္မထင္ ေတြ႕ခဲ႕ပါတယ္။ သူ႕ကို ေတြ႕တုိင္း က်မ ငုိင္သြားရတုန္းပါပဲ။ စခဲ႕ကတည္းကလဲ မၿဖစ္ႏုိင္တာ သိခဲ႕ရက္နဲ႕ သြားႏုိင္သေလာက္ အတုိင္းအတာေလး အတူတူနားလည္မႈနဲ႕သြားခဲ႕ေပမဲ႕ သံေယာဇဥ္္ေတြ နယ္မကြံ်ခင္ လမ္းခြဲဖုိ႕ သူကပဲ ဆံုးၿဖတ္ခဲ႕တဲ႕အခါ က်မ သူ႕ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ကို မလြန္ဆန္ႏုိင္ခဲ႕ၿပန္ပါဘူး။ ႏွလံုးသားထဲ အရမ္းေရာက္ေနတဲ႕သူ႕ရဲ႕ ဆံုးၿဖတ္ခ်က္ အားလံုးကို က်မ ေလးစားလုိက္နာခဲ႕ပါတယ္။ ရည္ရြယ္ခ်က္က တခုတည္းပါ။ သူစိတ္ေပ်ာ္ရႊင္ဖုိ႕ သူစိတ္မက်ဥ္းက်ပ္ဖုိ႕ရာပါ။ လိႈင္းထေနတဲ႕ခံစားခ်က္ေတြကို ေလအၿငိမ္ အနည္ထုိင္ဖုိ႕ လေပါင္းမ်ားစြာ အခ်ိန္ယူခဲ႕ေပမဲ႕ ခုလုိ သူနဲ႕မဟုတ္ေသးပဲ သူ႕ပံုေလးေတြ႕တာေတာင္ က်မ အၿခားအရာေတြကို ေမ႕ၿပီး အရုပ္က်ိဳးၿပတ္ အငုိက္မိတုန္းပါ။ သူနဲ႕ပတ္သတ္ၿပီး က်မ စီမံကိန္းဆြဲထားခဲ႕တာေတြ ရည္ရြယ္ခဲ႕တာေတြ အားလံုးကို သဲထဲေရသြန္ ထားခဲ႕ၿပီး သူဆံုးၿဖတ္ခ်က္ကို နာခံလက္ခံခဲ႕တဲ႕ေနာက္ပုိင္း သူကေတာ့ ခ်စ္သူအသစ္နဲ႕ သူ႕ကမၻာအသစ္မွာ သူေပ်ာ္ေနခဲ႕ၿပီး ကမၻၻာေဟာင္းမွာ က်မကေတာ့ မက်က္ႏုိင္တဲ႕ အနာခပ္နက္နက္နဲ႕ က်န္ခဲ႕ေပမဲ႕ အဲဒီနာက်င္မႈေ၀ဒနာကိုလဲ ေက်နပ္စြာခံယူခဲ႕ပါတယ္။ ဒီေန႕ အမွတ္မထင္ က်မသူ႕ပံုကို ေတြ႕ခဲ႕သလုိ တေန႕ေန႕ တခ်ိန္ခ်ိန္ အခါအခြင့္ၾကံဳလုိ႕ လမ္းၾကံဳလုိ႕ ကံၾကမၼာမ်က္စိေမွာက္လုိ႕ က်မတုိ႕ ၂ေယာက္ဆံုခဲ႕လုိ႕ သူ႕ေဘးမွာ သူကုိယ္တုိင္ေရြးခ်ယ္ထားတဲ႕ သူ႕ဘ၀ၾကင္ေဖာ္ပါသည့္တုိင္ေအာင္ က်မကို ၿမင္တဲ႕အခါ ႏႈတ္မဆက္ေတာင္ အသိအမွတ္ၿပဳ အၿပံဳးေလးတပြင့္သာ သဒၵါမယ္ဆုိ ေၾကမြသြားတဲ႕ က်မႏွလံုးသားနဲ႕ သူ႕အၿပံဳးတပြင့္ကို က်မ ညီမွ်ၿခင္းထုိးႏုိင္ပါတယ္ဆုိတာ သူသာသိမယ္ဆုိရင္..........................

1 comment: